Önjavító abroncs a Michelin-től
Címkék
Dátum
2014.11.29. 13:55
A Michelinnél kiemelik az abroncs, a kényelmi és biztonságtechnikai előnyén kívül környezetvédelmi célokat is szolgál, hiszen egy defekt esetén sem kell új abroncsokat vásárolni, ugyanazt a távolságot kevesebb abroncs teszi meg. Ráadásul nyomásvesztés nélkül, ami üzemanyag felhasználás +szempontból s+e+m e+lhanyagolható tény.
(Az alacsony guminyomás növeli az abroncs gördülési ellenállását, így az több üzemanyagot használ el, működése során.)
A Sealfseal önjavító Michelin abroncs használata a pótkereket is kiváltja, ami csökkenti az autó súlyát, rakodóteret felszabadítva.
A technológia, illetve a Michelin önjavító abroncs forgalmazása – a tervek szerint – 2015-ben kezdődik.
,Hallottatok már a Michelin által kifejlesztett Selfseal technológiáról? Egy speciális gumikeverékkel készült – defekttűrő/önjavító – abroncsról van szó, amely szó szerint befoltozza az esetleges lyukat a gumifelületen.
A Selfseal tehát nem egy „hagyományos” defektűrő abroncs, hiszen a belső rétegekre relvitt speciális anyag, egy belefúródó szög okozta lyukat, a lyuk kihúzásakor képes befoltozni, így az nem veszíti el töltőnyomását!
(Az alacsony guminyomás növeli az abroncs gördülési ellenállását, így az több üzemanyagot használ el, működése során.)
A Sealfseal önjavító Michelin abroncs használata a pótkereket is kiváltja, ami csökkenti az autó súlyát, rakodóteret felszabadítva.
A technológia, illetve a Michelin önjavító abroncs forgalmazása – a tervek szerint – 2015-ben kezdődik.
,Hallottatok már a Michelin által kifejlesztett Selfseal technológiáról? Egy speciális gumikeverékkel készült – defekttűrő/önjavító – abroncsról van szó, amely szó szerint befoltozza az esetleges lyukat a gumifelületen.
A Selfseal tehát nem egy „hagyományos” defektűrő abroncs, hiszen a belső rétegekre relvitt speciális anyag, egy belefúródó szög okozta lyukat, a lyuk kihúzásakor képes befoltozni, így az nem veszíti el töltőnyomását!