Melyik téligumi nyerte az EVO Magazin 2013-as tesztjét?
Címkék
Dátum
2013.05.24. 11:44
A győztes téligumi a Continental ContiWinterContact TS850 mintázata, amelynek kiváló kormányozhatóságát is megemlítette a zsűri.
A havas burkolaton való fékezéskor (25 mérföld/óra, azaz nagyságrendileg 40 kilométer/órás sebességről), feleakkora féktávot produkált az abroncs, mint a nyárival felszerelt VW. Ilyen, viszonylag alacsony sebességnél ez bizony markáns különbség.
A Conti elvitte a vonóerő kategória első helyét is az EVO téligumi teszten. Ami pedig a köridőt illeti, sokat mondó, hogy egy olcsó kínai téli gumiabronccsal felszerelkezve, 12 másodperccel ért lassabban be a sofőr, mint a ContiWinterContact TS850-el.
A Svédországban és Németországban végrehajtott, széles skálájú tesztelés során, száraz, nedves és havas felületen is vizsgálták az abroncsokat. A győztes versenyző mindegyik kategóriában a legjobb három között végzett. (A tesztelésen egyébként köridőt, szlalom közbeni tapadást és G erőket fék és aquaplaning válaszreakciót mért, a mérnökökből és autós magazinok szakíróiból álló csapat.)
A havas burkolaton való fékezéskor (25 mérföld/óra, azaz nagyságrendileg 40 kilométer/órás sebességről), feleakkora féktávot produkált az abroncs, mint a nyárival felszerelt VW. Ilyen, viszonylag alacsony sebességnél ez bizony markáns különbség.
A Conti elvitte a vonóerő kategória első helyét is az EVO téligumi teszten. Ami pedig a köridőt illeti, sokat mondó, hogy egy olcsó kínai téli gumiabronccsal felszerelkezve, 12 másodperccel ért lassabban be a sofőr, mint a ContiWinterContact TS850-el.
Az abroncs jelenleg több méretkategóriában is akciósan kapható!
ContiWinterContact ts850 akciós téligumi
,A szakmaiság tekintetében megkérdőjelezhetetlen EVO magazin, 2013-as téli gumiabroncs tesztjén egy olyan versenyző került ki győztesen, mely „stabil, reszponzív és kiszámítható, minden körülmény között.”A Svédországban és Németországban végrehajtott, széles skálájú tesztelés során, száraz, nedves és havas felületen is vizsgálták az abroncsokat. A győztes versenyző mindegyik kategóriában a legjobb három között végzett. (A tesztelésen egyébként köridőt, szlalom közbeni tapadást és G erőket fék és aquaplaning válaszreakciót mért, a mérnökökből és autós magazinok szakíróiból álló csapat.)