Fokozott biztonság minden gépjárművezető számára
Címkék
Dátum
2016.10.28. 10:48
A Bridgestone DriveGuard abroncs defekt esetén is biztonságos közlekedést tesz lehetővé, és ami különösen jó hír az autóvezetőknek, hogy szinte bármilyen autóra felszerelhető. Egyetlen kitételnek kell megfelelnie a gépjárműveknek, mégpedig TPMS rendszerrel (abroncsnyomás-ellenőrző rendszerrel) kell rendelkezniük, ami – ha figyelembe vesszük, hogy 2014. november óta kötelező Európában az új személyautók esetében, és mintegy 32 millió járművet kell felszerelni vele 2016-ban – nem jelent különös hátrányt.
Az elmúlt 4 évben az emberek kb. 60%-a tapasztalt defektet, ezek 23%-a pedig éjjel következett be. A defektek több mint 50%-a nehezen megközelíthető helyen történt. A tapasztalatok szerint a javító készlettel ellátott járművek vezetőinek 1/3-a nem tudja használni azokat, a mankó pótkerekek biztonságosságát pedig a gépjármű vezetők 50%-a megkérdőjelezi. Az autósok 93%-a 3 órát veszít el a defekt miatt és ha már bekövetkezett a baj, úgy az autósok 80%-a aggódik a biztonság miatt! Mindezen adatokat alapul véve jogos a Bridgestone gondolata, mely szerint a négyévszakos abroncsok helyett a DriveGuard abroncsok fejlesztésére helyezi a hangsúlyt.
Az innovatív DriveGuard technológia szabadalmazott csúcstechnológiájú hűtőborda-kialakítást, valamint masszív, megerősített abroncs oldalfal kialakítást használ annak érdekében, hogy a gépjárművezető defekt esetén is meg tudja őrizni uralmát a jármű felett. Márkus József, a MARSO Kft. egyik tulajdonosa elmondta, hogy „A Rómához közeli tesztpályán tartott bemutatón saját szemünkkel is meggyőződhettünk a DriveGuard újításról, hiszen teljesen leeresztett és szeggel előttünk kilyukasztott bal első kerékkel közlekedtünk 16km-t városi és azon kívüli rossz minőségű utakon is.” A Bridgestone ígérete szerint azonban összesen legfeljebb 80 km-t tehetünk meg 80 km/óra sebességgel addig, amíg biztonságos körülmények között nem javítható vagy cserélhető az abroncs.
DriveGuard esetében a megerősített oldalfalak és a csúcstechnológiájú hűtőbordák is kiemelt biztonságot nyújtanak vizes útfelületen és kényelmes, üzemanyag-takarékos közlekedést is biztosítanak. Az új technológiának köszönhetően kategóriájában a Bridgestone DriveGuard nyújtja a legjobb teljesítményt nedves útfelületen, illetve a gördülési ellenállás tekintetében is, amelyet a kiváló EU abroncscímke (Nedves útfelületen nyújtott teljesítmény: „A” besorolás. Gördülési ellenállás: „C” besorolás.) valamint a TÜV Süd által végzett független szakértői vizsgálatok is alátámasztanak.
• A poliészter köpeny- és szövetváz továbbfejlesztésre került, amely kiváló ellenállást biztosít a hő termelődéssel szemben, növelve az abroncs élettartamát.
• A nano Pro-Tech gumikeverék csökkenti a szénmolekulák közötti súrlódást, így csökken a hőtermelődés az abroncs oldalfalában, segítve annak alaktartását.
• Az oldalfal csúcstechnológiás hűtőborda kialakítása a megemelkedett hőt az oldalfalakról az abroncs pereme felé vezeti, így segítve az abroncs minőségének megőrzését, növelve ezáltal a biztonságot és az élettartamot.
• Kiváló vízelvezetés: magas csatornakialakítás az üres tér optimalizált eloszlatásával a minta középső részében.
• Kiváló vállkialakítás: összekötött váll blokkok optimalizált érintkezési nyomás eloszlással.
• Rövid féktávolság: magas szilikatartalmú gumikeverék Nano Pro-Tech technológiával.
• Új futófelület kialakítás, ami az útegyenetlenségek jobb elnyelését biztosítja.
• Optimalizált, merevített vázszerkezet.
• Könnyebb felépítés.
• Méretről méretre növekvő komfortszint.
• Nagyobb merevség, ami a standard abroncsokhoz hasonlítható kényelmet nyújt.
,Az elmúlt 4 évben az emberek kb. 60%-a tapasztalt defektet, ezek 23%-a pedig éjjel következett be. A defektek több mint 50%-a nehezen megközelíthető helyen történt. A tapasztalatok szerint a javító készlettel ellátott járművek vezetőinek 1/3-a nem tudja használni azokat, a mankó pótkerekek biztonságosságát pedig a gépjármű vezetők 50%-a megkérdőjelezi. Az autósok 93%-a 3 órát veszít el a defekt miatt és ha már bekövetkezett a baj, úgy az autósok 80%-a aggódik a biztonság miatt! Mindezen adatokat alapul véve jogos a Bridgestone gondolata, mely szerint a négyévszakos abroncsok helyett a DriveGuard abroncsok fejlesztésére helyezi a hangsúlyt.
Az innovatív DriveGuard technológia szabadalmazott csúcstechnológiájú hűtőborda-kialakítást, valamint masszív, megerősített abroncs oldalfal kialakítást használ annak érdekében, hogy a gépjárművezető defekt esetén is meg tudja őrizni uralmát a jármű felett. Márkus József, a MARSO Kft. egyik tulajdonosa elmondta, hogy „A Rómához közeli tesztpályán tartott bemutatón saját szemünkkel is meggyőződhettünk a DriveGuard újításról, hiszen teljesen leeresztett és szeggel előttünk kilyukasztott bal első kerékkel közlekedtünk 16km-t városi és azon kívüli rossz minőségű utakon is.” A Bridgestone ígérete szerint azonban összesen legfeljebb 80 km-t tehetünk meg 80 km/óra sebességgel addig, amíg biztonságos körülmények között nem javítható vagy cserélhető az abroncs.
DriveGuard esetében a megerősített oldalfalak és a csúcstechnológiájú hűtőbordák is kiemelt biztonságot nyújtanak vizes útfelületen és kényelmes, üzemanyag-takarékos közlekedést is biztosítanak. Az új technológiának köszönhetően kategóriájában a Bridgestone DriveGuard nyújtja a legjobb teljesítményt nedves útfelületen, illetve a gördülési ellenállás tekintetében is, amelyet a kiváló EU abroncscímke (Nedves útfelületen nyújtott teljesítmény: „A” besorolás. Gördülési ellenállás: „C” besorolás.) valamint a TÜV Süd által végzett független szakértői vizsgálatok is alátámasztanak.
A Bridgestone DriveGuard technológia előnyei:
• A jármű irányíthatóságát az optimalizált, megerősített, masszív oldalfal biztosítja, amely megtartja a jármű súlyát hirtelen levegőveszteség esetén is.• A poliészter köpeny- és szövetváz továbbfejlesztésre került, amely kiváló ellenállást biztosít a hő termelődéssel szemben, növelve az abroncs élettartamát.
• A nano Pro-Tech gumikeverék csökkenti a szénmolekulák közötti súrlódást, így csökken a hőtermelődés az abroncs oldalfalában, segítve annak alaktartását.
• Az oldalfal csúcstechnológiás hűtőborda kialakítása a megemelkedett hőt az oldalfalakról az abroncs pereme felé vezeti, így segítve az abroncs minőségének megőrzését, növelve ezáltal a biztonságot és az élettartamot.
• Kiváló vízelvezetés: magas csatornakialakítás az üres tér optimalizált eloszlatásával a minta középső részében.
• Kiváló vállkialakítás: összekötött váll blokkok optimalizált érintkezési nyomás eloszlással.
• Rövid féktávolság: magas szilikatartalmú gumikeverék Nano Pro-Tech technológiával.
• Új futófelület kialakítás, ami az útegyenetlenségek jobb elnyelését biztosítja.
• Optimalizált, merevített vázszerkezet.
• Könnyebb felépítés.
• Méretről méretre növekvő komfortszint.
• Nagyobb merevség, ami a standard abroncsokhoz hasonlítható kényelmet nyújt.
A DriveGuard abroncs 2017. januárjától érhető el az abroncsnyomás-ellenőrző (TPMS) rendszerrel ellátott autók számára a 185/65 R15 és 245/40 R18 közötti mérettartományban, összesen 19 nyári és 11 téli méretben lesz kapható Európában.
A DriveGuard® technológiával forradalmasítja az abroncsgyártást a Bridgestone
2016. októberében a Bridgestone Rómához közeli tesztpályáján mutatták be az új DriveGuard abroncsot, amely már az új generációs RUN Flat technológián alapszik és várhatóan következő év januárjától lesz kapható az európai országokban.