A kamionosoknál népszerű mankó az abroncscímke

Az 500 vállalkozást bevonó kutatást, Német-, Lengyel-, Spanyol és Olaszország területén hajtotta végre az abroncsgyártó. Azok közül, akik ismerik és meg is tudták nevezni a szimbólumokat (54 százalék) fontos , vásárlást befolyásoló tényezőként tekint a címke kategóriáira.

A spanyol kamionosok voltak a legkevésbé tájékozottak a gumi jelölést illetően. és természetesen a németek szerepeltek a legjobban.
Kíváncsi lennék, vajon a magyar fuvarozók hol helyezkednének el a palettán?  
,Tavaly vezették be az Uniós abroncs címkét, amely kategóriák szerint osztályozza a nyári és téli abroncsokat, segítve ezzel a vásárlást. (Az ismert kategóriák: Nedves tapadás, gördülési ellenállás, kibocsájtott zaj.)

Sokszor esett már szó róla, több abroncsgyártó jóvoltából, hogy üdvözítő a megoldás, mégsem érdemes csak erre az információra hagyatkozni, autógumi vásárlás előtt. (Fontos például a magas nívójú abroncs tesztek nyomon követése is.)
A közel egy éves tapasztalat azonban azt mutatja, a címke népszerű, de egyelőre csak a flottakezelők, fuvarozók, kamionosok körében. Erre mutatott rá legalábbis, a Goodyear kutatása.

pályázati logó