A flottások komolyan veszik

A cég rutin ellenőrzése népszerű szolgáltatás az üzleti ügyfelek között, különösen a szállítmányozás iparágban.

Magyarországon a Marso nyújt például flotta szolgáltatásokat, melyben a teljes körű szervizelésen kívül, olyan elemek szerepelnek, mint például az internetes flottakövetés és időpont egyeztetés, helyszíni gyorsszerviz vagy épp az abroncstárolás.
A kiragadott példákon túl, az összes szolgáltatástípust elolvashatjátok itt>>
,Igaz a kutatás Sheffieldben zajlott, így nem jelenthetem ki, hogy a magyarokra is igaz ez, de tény, a flottások sokkal komolyabban veszik az abroncsbiztonságot, mint a magánszemélyek.

Az ATS Euromaster megfigyelése szerint, a flottás ügyfelek csupán 1 százalékánál (!) találtak, a kötelezően előírt 1,6 milliméteres profilmélységnél kopottabb gumiabroncsokat. 94%-ban a kettő millimétert is meghaladta az érték (bár igen, ez még mindig lehet csalóka, hiszen egy 2,1 mm még nem a legbiztonságosabb.)

Peter Fairlie, az ATS Euromaster sales igazgatója, egy szakmai konferencián megjegyezte, üdvözítő látni, hogy a flotta menedzserek hangsúlyos témaként tekintenek az abroncsokra.

pályázati logó