Új túragumit vezet be a Bridgestone

Az előző széria gumiabroncsait négy területen próbálta továbbfejleszteni a Bridgestone mérnökgárdája. A négy terület a tapadás (mind nedves, mind száraz útfelületen), az egyenesben mutatott stabilitás, az irányíthatóság valamint a teljesítmény volt.

Ami a mintázatot illeti, úgy látszik, nagyon bíznak benne a fejlesztők, hiszen egy alapmintát használtak az összes cruiser motorhoz. A cég motorgumi részlegének vezetője, Vincente Van Houtte elismerően nyilatkozott termékükről, aminek fejlesztésénél fontos szempont volt a vezetés kényelem maximális biztosítása.

Kiváló abroncsszerkezetet és gumikeveréket ígér a Bridgestone


Az Exedra Max húsz különböző hátsó és huszonegy első gumi méretben kapható. Ha ránézünk a gumiabroncsra, azonnal feltűnhet a fejjel lefelé állított V barázda, ami a gumikopást hivatott csökkenteni. A tapadás minőségéért a magas minőségű gumikeverék felel.
A motorgumikra jellemző középső, úgynevezett korona vonal elég széles, így kényelmes haladást nyújt a motorosnak. A mintázatra érdemes egy pillantást vetni, hiszen feltűnő az eltérés az első és a hátsó gumik között, másrészt eleve nem mindennapi látványt nyújt.


,2013. január 28-án jelentette be a Bridgestone gumiabroncs gyár, hogy vadonatúj túragumi szettel kedveskedik a túramotorok szerelmeseinek. Az új szett a korábbi (és jelenleg is futó) Exedra családot hagyja maga mögött. A név azonban marad, az új motor gumik az Exedra Max Bias és Exedra Max Radial nevet kapják.
pályázati logó