Tökéletes kombináció: BMW motor, Continental gumik

Amit még érdemes tudni a gumiabroncsról, az azok a technológiai megoldások, amiket a Continental fejlesztett ki. Az első ilyen az úgynevezett MultiGrip, ami az adaptív tapadásért felel, illetve biztosítja a dinamikus futásteljesítményt.

A második ilyen jellemzőt, TractionSkin-nek nevezik a Continental-nál. A kifejezés mögött pedig a speciális, érdes felületet rejlik, amely a motorosok előtt jól ismert „bejáratási szakaszt” teszi az átlagnál jóval rövidebbé.

A harmadik kulcsszó, ami az abroncsot jellemzi, technológiai oldalról, a ZeroDegree, ami a motorosok stabilitását fokozza magas sebességnél.

A ContiRoadAttack 2 Gran Turismo három méretben kapható, amik a következők:

•    120/70ZR17 M/C (58W) TL
•    180/55ZR17 M/C (73W) TL
•    190/55ZR17 M/C (75W) TL

,Túl vagyunk a napéjegyenlőségen, irány motorozni! Nincs mentség, az időjárás abszolút partner ebben. Ha pedig épp motorvásárlás előtt állunk (pl. tönkrement vagy meguntuk a régit, vagy csak nem tudunk egy BMW-nek ellenállni), jó hír, hogy a német presztízscég kijött R 1200 RT modelljével!

A bajorok, a honfitárs Continental csúcsabroncsait választották gyári alkatrésznek. Ez pedig nem más, mint a ContiRoadAttack 2 Gran Turismo. (Már a név is arra késztet, hogy „megtámadjuk az utat”, nem igaz?)

A gumiabroncs megerősített vázszerkezettel bír, ami egy ilyen tömegű és teljesítményű motornál nagyon is jól jön. Ezt a stabilitást egy második karkasz réteggel oldotta meg a gumigyártó. A cég állítása szerint pedig még strapabíróbb is lett az abroncs, így jobban ellenáll a kopásnak, hosszabb élettartammal számolhat a vásárló.

pályázati logó