Megtalálta gyári abroncsait a LEXUS Crossover-e
Címkék
Dátum
2014.08.22. 23:10
A LEXUS első crossoverének gyári gumiabroncsa, a nemrég kötött megállapodás értelmében, a Bridgestone által fejlesztett DUELER H/L 33 lesz. (A tekintélyt parancsoló SUV, várhatóan 2014 októberétől jelenik meg az európai piacon.)
A DEULER H/L 33 gumiabroncs 18 és 19 colos méretben kapható, kimondottan SUV-kra tervezve. A mintára pillantva, egy különleges profilú futófelület köszön vissza.
Egyelőre a nevesebb szaklapok és autós szervezetek teszteredményeire – a DEULER H/L 33-at illetően – még várni kell, de már csak a Lexus döntése miatt is, várhatóan előkerül majd a minta, az ADAC, az Auto Bild vagy az EVO magazin csapatánál is.
Ami pedig az új LEXUS crossovert illet, egy 197 (bizonyos konstrukcióban ez a szám 238 LE) lóerős hibridről beszélünk, melynek egészen elképesztő a megjelenése. Első kerék meghajtással és 4x4 verzióban is választható a modell, melynek szívében egy saját fejlesztésű, benzines turbómotor debütál.
,A „győztes” kilétét pedig büszkén jelentette be a gyártó, aki pedig… Na de ne rohanjunk így előre!
Az abroncsot, az ismert szaklapok egy kifinomult SUV gumiként írják le, amely stabilitást és hatékony üzemanyagfelhasználást ígér használóinak – így a LEXUS NX leendő tulajdonosainak is.
(Némileg ellentmond ezzel a gyártó, saját honlapja szerint, az EU címkén, A-tól G-ig terjedő skálán E értékelést kapott a gumi, üzemanyg hatékonyság (gördülési ellenállás) kategóriában.)
A DEULER H/L 33 gumiabroncs 18 és 19 colos méretben kapható, kimondottan SUV-kra tervezve. A mintára pillantva, egy különleges profilú futófelület köszön vissza.
Egyelőre a nevesebb szaklapok és autós szervezetek teszteredményeire – a DEULER H/L 33-at illetően – még várni kell, de már csak a Lexus döntése miatt is, várhatóan előkerül majd a minta, az ADAC, az Auto Bild vagy az EVO magazin csapatánál is.
Ami pedig az új LEXUS crossovert illet, egy 197 (bizonyos konstrukcióban ez a szám 238 LE) lóerős hibridről beszélünk, melynek egészen elképesztő a megjelenése. Első kerék meghajtással és 4x4 verzióban is választható a modell, melynek szívében egy saját fejlesztésű, benzines turbómotor debütál.
,A „győztes” kilétét pedig büszkén jelentette be a gyártó, aki pedig… Na de ne rohanjunk így előre!
Az abroncsot, az ismert szaklapok egy kifinomult SUV gumiként írják le, amely stabilitást és hatékony üzemanyagfelhasználást ígér használóinak – így a LEXUS NX leendő tulajdonosainak is.
(Némileg ellentmond ezzel a gyártó, saját honlapja szerint, az EU címkén, A-tól G-ig terjedő skálán E értékelést kapott a gumi, üzemanyg hatékonyság (gördülési ellenállás) kategóriában.)