(Egyébiránt találunk már különböző szabadidő termékeket Goodyear logóval felvértezve. Elérhetők szabadidőtáskák, napszemüvegek, és sportcikkek is.)
Fabrice Faurie, az IMG Licensing Alelnöke örömét fejezte ki, hogy a Goodyear divat termékeit árusíthatják a Pull&Bear hálózatán keresztül, ezzel részesei lehetnek az abroncscég életstílus márkává válásának.
„A vásárlók egész biztos összekapcsolják a Goodyear pólókat és pulcsikat a cég 100 éves sikertörténetével és minőségjegyeivel.”
,Ehhez nem kell mást tenni, csupán ellátogatni egy Pull&Bear (web)áruházba. Mindezt a IMG Licensing és a Goodyear Company megállapodása tette lehetővé. A projekt a Goodyear Vintage divatprogram része.
A Goodyear ruhakollekció vintage farmereket, dzsekiket, pólókat, pulóvereket és cipőket tartalmaz. Az abroncsgyártó célja – a divat projekttel – hogy kilépjen a „csupán” abroncsairól híres szerepéből és ún. lifestyle márkává nőjje ki magát, ahogy azt számos más cég is tette már.