Utóbbira példa a Saroléa SP07 is, a maga 2,8 másodperces gyorsulásával. Ennyi idő alatt éri el, 0-ról a 100 km/h-s sebességet a motor, melynek versenysebessége – egyenesebb szakaszokon –
250 km/óra.
Ehhez járul hozzá a Bridgestone Battlax V02 verseny abroncsa, mely már a legutóbbi „GP öves” technológiával készült.
Mindenesetre a kezdeményezés nagyon jó koncepción alapszik, hiszen a Bridgestone MotoGP-s tudását és tapasztalatát ötvözi egy olyan céggel, melynek hosszútávú stratégiai eszköze a fenntarthatóság, az emissziócsökkentés a versenysportokban is.
,A belga Saroléa és a Bridgestone közös projektjének eredménye, az elektromos superbike, a Saroléa SP07-es,
amely április 26-án mutatkozott be a nagyközönség előtt.
Az abroncsgyártó természetesen aq motor tapadásáért volt felelős, ehhez nyújtott szakértői hátteret.
A motor, a 2013-ban induló FIM eRoadRacing vlágbajnoki sorozat résztvevője.
Bár a versenynaptár és az egyéb infrastrukturális háttér még alakulóban van, a sorozat érdekesnek tűnik, jelszava pedig, „a zöld nem jelent lassúságot.”