Brutális Maserati, Continental abroncsokon

Az egyik kmondott cél – az abroncs átalakítása előtt – a még rövidebb fékutak, időjárástól függetlenül. A speciálsi gumikeveréket (illetve a használt adalékot), amivel ezt sikerült is elérni, csak fekete chili-nek nevezik, amely hatékony erőátvitelre képes, alacsony gördülési ellenállás mellett.

Érdekes technológiai megoldás még a külső vállakon látható makro-blokk rendszer, melynek köszönhetően a kanyarokban az abroncs érintkezési felülete a lehető legnagyobb, biztosítva ezzel a stabil kanyarvételt, illetve a tapadást.

Az abroncs, a német Auto Motor und Sport gumiabroncs tesztjén már győzött, kiérdemelve a különösen ajánlott jelzőt.
Másik változata (a ContiSportContact 5P) pedig az Auto Bild Sportcars tesztgyőztese.

Nézzetek szét Continental nyári gumiabroncsaink között a webáruházban! Nem kevés akció áll rendelkezésetekre (ezen cikk megjelenésekor.)

A Maserati Ghibli pedig itt látható

,Talán a legdögösebb Maserati kerül nemsokára az utakra. A Ghibli – a gyártó megerősítése szerint – a Continental abroncsát, a ContiSportContact 5-öst kapja, első szerelésű gumiként a gyárban.

A Conti már a második első szerelési szerződést köti a Maserati-val. (Legutóbb a Quattroporte kapott gyári Conti gumiabroncsokat.)
Az abroncs 18-tól 21 colos méretig többféle verzióban áll a Maserati Ghibli rendelkezésére. A Hátsó tengelyre valamivel szélesebb gumik kerülnek.

Az abroncsmérnökök alaposan átalakítoták a (szintén népszerű) a ContiSportContact 3-ast, amely így pláne illeszkedik az extrém magas teljesítményre képes sportkocsikhoz, amilyen a Maserati is.
pályázati logó