A vártnál hamarabb láthatjuk a Michelin gumikat, MotoGP gépeken!
Címkék
Dátum
2014.09.04. 18:13
Talán éppen ennek tudható be, hogy a francia prémium gyártó, nagyon komolyan készül a MotoGP-re és az új abroncsokat már jövő év elején láthatjuk. Mégpedig a sepangi teszten, (2015 február 4-től 7-ig) már minden versenyző rendelkezésére fog állni a Michelin szettje.
A teszteke nagy részén egyébként csak a hivatalos tesztpilóták mehetnek, de pl. az említett sepangi teszt utolsó napján már minden versenyző kipróbálhatja a régi-új beszállító, megnövelt méretű versenygumijait.
• 2014. nov. 10-12 Valencia
• 2015. feb. 4-7 Sepang
• 2015. feb. 23-26 Sepang
• 2015 már. 6-9 vagy 13-16 Katar (az időpontot még nem fixálta a szövetség)
,Beszámoltam már róla, hogy a Bridgestone, hosszú idő után kiszáll a MotoGP-ből és a királykategóriaként emlegetett versenysorozat új beszállítója a Michelin lesz.
A váltás a 2015-ös szezon végétől megy végbe és nem csupán márkák közötti váltásról beszélhetünk, hiszen a versenygumik mérete is változik. (A jelenlegi 16,5 colos átmérőről, a polgári motorokon is gyakorta használt 17 colos abroncsok jönnek.
Ebben egyébként a Michelin lobbija is erősen benne van, hiszen így sokkalta több lehetőség adódik a direkt tesztelésre, azaz az utcai használatra szánt abroncsok, valódi versenykörülmények között is górcső alá kerülnek.)
A teszteke nagy részén egyébként csak a hivatalos tesztpilóták mehetnek, de pl. az említett sepangi teszt utolsó napján már minden versenyző kipróbálhatja a régi-új beszállító, megnövelt méretű versenygumijait.
A MotoGP hivatalos tesztnapjai:
• 2014. nov. 10-12 Valencia
• 2015. feb. 4-7 Sepang
• 2015. feb. 23-26 Sepang
• 2015 már. 6-9 vagy 13-16 Katar (az időpontot még nem fixálta a szövetség)
,Beszámoltam már róla, hogy a Bridgestone, hosszú idő után kiszáll a MotoGP-ből és a királykategóriaként emlegetett versenysorozat új beszállítója a Michelin lesz.
A váltás a 2015-ös szezon végétől megy végbe és nem csupán márkák közötti váltásról beszélhetünk, hiszen a versenygumik mérete is változik. (A jelenlegi 16,5 colos átmérőről, a polgári motorokon is gyakorta használt 17 colos abroncsok jönnek.
Ebben egyébként a Michelin lobbija is erősen benne van, hiszen így sokkalta több lehetőség adódik a direkt tesztelésre, azaz az utcai használatra szánt abroncsok, valódi versenykörülmények között is górcső alá kerülnek.)