A Goodyear tesztfázishoz ért levegő szintentartó technológiájával
Címkék
Dátum
2014.11.12. 11:09
Ennek a problémának lehet megoldása – a nemrég EU szinten kötelezővé tett TPMS mellett – a Goodyear AMT megoldása!
A 2011 óta fejlesztett eljárás legnagyobb előnye, hogy külső pumpa vagy elektronika nélkül tartja fent az abroncsban a megfelelő nyomást. Egy belső – perisztaltikus – pumpa segítségével, amolyan önfelfújó rendszert alkot.
Egy belső szabályozó rendszer érzékeli ha nyomásvesztés következik be az abroncsban, melynek következtében kinyítja a szelepeket. A beépített perisztaltikus pumpa, a jármű haladásával felpumpálja a gumikat a megfelelő szintig, ahol is a szelepek visszazárnak.
Az Egyesült Államok Energiaügyi Minisztériuma 1,5 millió dolláros támogatást biztosít a Goodyear-nek az ATM rendszer fejlesztéséhez.
,Világhírű cég, nevének első három betűje Goo és nem a Google, mi az? Naná, hogy a Goodyear-re gondoltam. Pláne brüsszeli bejelentésük után. (A jövő mobilitása című előadáson jelentette be az abroncsgyár, hogy tesztfázishoz érkezett az Air Maintenance technology-ra keresztelt megoldás.)
Az előadáson elhangzott – vagy inkább megerősítésre került – azon megfigyelés, mely szerint a flottaüzemeltetők legnagyobb kihívása az üzemanyagárak és a járműparkok üzemanyag felhasználása.
Ehhez pedig szorosan kapcsolódnak a gumiabroncsok is, mégpedig gördülési ellenállásuk révén. A gördülési ellenállásra komoly hatással van a megfelelő (vagy épp nem megfelelő) abroncsnyomás.
A leggyakoribb autós hanyagság a túl alacsony guminyomás melletti autózás. Ezáltal óriási mennyiségű üzemanyag ég el feleslegesen, globálisan.
A 2011 óta fejlesztett eljárás legnagyobb előnye, hogy külső pumpa vagy elektronika nélkül tartja fent az abroncsban a megfelelő nyomást. Egy belső – perisztaltikus – pumpa segítségével, amolyan önfelfújó rendszert alkot.
Egy belső szabályozó rendszer érzékeli ha nyomásvesztés következik be az abroncsban, melynek következtében kinyítja a szelepeket. A beépített perisztaltikus pumpa, a jármű haladásával felpumpálja a gumikat a megfelelő szintig, ahol is a szelepek visszazárnak.
Az Egyesült Államok Energiaügyi Minisztériuma 1,5 millió dolláros támogatást biztosít a Goodyear-nek az ATM rendszer fejlesztéséhez.
,Világhírű cég, nevének első három betűje Goo és nem a Google, mi az? Naná, hogy a Goodyear-re gondoltam. Pláne brüsszeli bejelentésük után. (A jövő mobilitása című előadáson jelentette be az abroncsgyár, hogy tesztfázishoz érkezett az Air Maintenance technology-ra keresztelt megoldás.)
Az előadáson elhangzott – vagy inkább megerősítésre került – azon megfigyelés, mely szerint a flottaüzemeltetők legnagyobb kihívása az üzemanyagárak és a járműparkok üzemanyag felhasználása.
Ehhez pedig szorosan kapcsolódnak a gumiabroncsok is, mégpedig gördülési ellenállásuk révén. A gördülési ellenállásra komoly hatással van a megfelelő (vagy épp nem megfelelő) abroncsnyomás.
A leggyakoribb autós hanyagság a túl alacsony guminyomás melletti autózás. Ezáltal óriási mennyiségű üzemanyag ég el feleslegesen, globálisan.