A Bridgestone támogatja az Alpesi Sí Világkupát
Címkék
Dátum
2011.05.03. 12:14
,
A Bridgestone Europe bejelentette, hogy megállapodást írt alá az Audi FIS Alpesi Sí Világkupa eseményei nagy részének támogatására.
A megállapodás értelmében a Bridgestone az egyik fő szponzora a harmincnégy versenyből álló Alpesi Sí Világkupa nyolc európai országban – Franciaországban, Olaszországban, Németországban, Ausztriában, Svájcban, Svédországban, Finnországban és Szlovéniában – a 2011-2012-es évadban.
Jól látható márkanév
A márkanevet népszerűsítő csomag a start pontoknál, a kapukon és a pólókon lesz látható. A Bridgestone pálya menti jelzéseket, vállalati vendégszeretetet és marketing értékesítési programokat nyújt cserébe.
A Bridgestone célja, hogy összekapcsolja a nagyszabású téli sportokat és a Bridgestone prémium téli abroncsai nagy választékát. A téli sportok sokakat érdekelnek Európában, az Alpesi Sí Világkupa közvetítések pedig különösen nagy közönséget vonzanak a tévé elé Európa-szerte.
Integrált téliabroncs-stratégia
Ez a kezdeményezés azt az integrált európai termék- és marketingstratégiát szolgálja, hogy a cég tovább erősítse a Bridgestone téli abroncsok iránti növekvő keresletet.
A Bridgestone a vezető autógyártókkal közösen fejlesztette ki a sokféle téli viszonyokhoz alkalmas, legújabb technológiával készült abroncsokat. A termékcsalád mára valamennyi európai – változékony, enyhe és igazi téli – viszonyhoz kínál alkalmas abroncsot. Az abroncsokat a Bridgestone Europe új téli Vidsel tesztpályán, Észak-Svédországban és Hokkaidóban (Japán) tesztelték.
Erős termék-kompatibilitás
„A világ rangos síversenyei nagyszerű lehetőséget kínálnak a Bridgestone prémium téli abroncsai reklámozására Európában” – nyilatkozta Takashi Tomioka, Senior Vice-President Sales & Marketing, Bridgestone Europe. – „Ez a dinamikus sportág a mi termékeinkhez hasonló értékeket képvisel: kontroll, egyensúly, biztonság és tapadás”.
A megállapodás értelmében a Bridgestone az egyik fő szponzora a harmincnégy versenyből álló Alpesi Sí Világkupa nyolc európai országban – Franciaországban, Olaszországban, Németországban, Ausztriában, Svájcban, Svédországban, Finnországban és Szlovéniában – a 2011-2012-es évadban.
Jól látható márkanév
A márkanevet népszerűsítő csomag a start pontoknál, a kapukon és a pólókon lesz látható. A Bridgestone pálya menti jelzéseket, vállalati vendégszeretetet és marketing értékesítési programokat nyújt cserébe.
A Bridgestone célja, hogy összekapcsolja a nagyszabású téli sportokat és a Bridgestone prémium téli abroncsai nagy választékát. A téli sportok sokakat érdekelnek Európában, az Alpesi Sí Világkupa közvetítések pedig különösen nagy közönséget vonzanak a tévé elé Európa-szerte.
Integrált téliabroncs-stratégia
Ez a kezdeményezés azt az integrált európai termék- és marketingstratégiát szolgálja, hogy a cég tovább erősítse a Bridgestone téli abroncsok iránti növekvő keresletet.
A Bridgestone a vezető autógyártókkal közösen fejlesztette ki a sokféle téli viszonyokhoz alkalmas, legújabb technológiával készült abroncsokat. A termékcsalád mára valamennyi európai – változékony, enyhe és igazi téli – viszonyhoz kínál alkalmas abroncsot. Az abroncsokat a Bridgestone Europe új téli Vidsel tesztpályán, Észak-Svédországban és Hokkaidóban (Japán) tesztelték.
Erős termék-kompatibilitás
„A világ rangos síversenyei nagyszerű lehetőséget kínálnak a Bridgestone prémium téli abroncsai reklámozására Európában” – nyilatkozta Takashi Tomioka, Senior Vice-President Sales & Marketing, Bridgestone Europe. – „Ez a dinamikus sportág a mi termékeinkhez hasonló értékeket képvisel: kontroll, egyensúly, biztonság és tapadás”.