Minden vásárlásnál segítettünk egy szervezetnek!
A MARSO Kft. számára mindig is fontos volt, hogy lehetőségeihez mérten támogasson szervezeteket, intézményeket, kulturális eseményeket vagy akár spottevékenységet. Az elmúlt több, mint 30 év során azonban ez volt az első olyan jellegű kampány, amelyben az ügyfelek dönthették el, hova kerüljön a támogatás összege. Azért, hogy minél sikeresebb legyen a kampány, az idei évben jelentős informatikai és rendszerszintű fejlesztéseket vittek véghez a vállalaton belül. Ennek köszönhetően – legyen szó offline vagy online vásárlásról, a vásárlás összegéből 100Ft-ot annak a szervezetnek ajánlott fel a MARSO, amelyet az ügyfél kiválasztott!
A kampány elsődleges célja az volt, hogy felhívja a társadalom figyelmét arra, hogy a pandémiás helyzetben is szükség van azon szervezetek támogatására, segítésére, amelyek – habár nem a frontvonalban küzdenek – de mindennapi munkájukat, életüket negatívan befolyásolta a pandémia.
A három szervezet kiválasztásánál fontos szempont volt, hogy a nonprofit szervezet céljaival a vállalat azonosulni tudjon. Így került kiválasztásra a Magyar Vöröskereszt Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Szervezete, a Lámpás ’92 Alapítvány és a Madárkórház Alapítvány. Ezen szervezetek mindegyike társadalmilag fontos munkát végez nap, mint nap és munkájukkal életeket menthetnek.
A Magyar Vöröskereszt Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Alapszervezetének Becser Zoltán ügyvezető igazgató juttatta el az összegyűjtött adományt, amely összesen 297 900 Forint volt. Az átadáson Gurály Edina, a megyei szervezet igazgatója is részt vett. A szervezet szerteágazó munkájában kiemelkedik a véradás szervezése és bár kevesen tudják, de egy véradó akár három emberéletet is meg tud menteni.
A Magyar Vöröskereszt tevékenységéről bővebben az alábbi linken lehet olvasni: https://voroskereszt.hu/
Hamarosan a másik két szervezethez is ellátogat a MARSO Kft. és természetesen akkor számszerűsítve is közzétesszük az adomány mértékét, amelyet a vásárlók „gyűjtöttek” össze.