news/big_image/2025/01/magyarbrands-1200x450-1-.png

„Kiváló üzleti márka” kategóriában nyert a MARSO

A több, mint 90 országban jelen lévő Superbrands a legkiválóbb fogyasztói márkákat tömöríti magába. Idehaza másfél évtizede alakult meg a MagyarBrands Program, amelynek keretében a magyarországi márkákat is díjazzák. A MARSO pedig ismét a legkiválóbbak között szerepelhet!

A MagyarBrands Program 15. alkalommal díjazta a legsikeresebb hazai márkákat valamint a legnépszerűbb, innovatív fejlesztéseket. Kizárólag olyan magyar márkát értékel a program, amelyet vagy Magyarországon alapítottak vagy magyarok is részt vettek a létrejöttükben.

Az elmúlt évekhez hasonlóan, 2024-ben is a „Kiváló Üzleti Márka” kategóriában lett díjazott a MARSO. A kiválasztási folyamat komplex és több lépcsőfokon át tart, amelynek során a fogyasztók véleményét is figyelembe veszik. A Szakmai Bizottság valamint a kutatási eredmények alapján értékelt szempontokat összesítve születik meg a döntés, amelynek eredményeképpen három alapkategóriában hirdetnek díjazottakat.

A Kiváló Üzleti Márka kiválasztásának a legfőbb szempontjai, amelyekben a MARSO is megfelelt:

  • identitás, vagyis mennyire számít hazainak egy márka;
  • tradíció, vagyis hány éve van jelen a piacon;
  • megbízhatóság, melyben azt vizsgálták, hogy milyen mértékű a márka mögött álló vállalat pénzügyi kockázatossága.

A fentieken kívül figyelembe veszik a kategóriában a reputációt valamint a márkaépítési folyamatot is.

Az 1990-ben, nyíregyházi székhellyel megalakult akkori családi vállalkozásnál, magyar cégként, magyar tulajdonosokkal hittek és a mai napig hisznek abban, hogy a változás állandó lendületet ad és ez az alapja a folyamatos fejlődésnek és a sikernek is. Az elmúlt 35 évben bármilyen helyen is volt a vállalat a piaci versenyben, mindig igyekezett lendületben maradni és előre menni, amelynek eredményeként ma már négy országban is jelen van a MARSO különböző tevékenységi körökkel és más-más piacon. A MARSO-csoport teljes nettó árbevétele 2023-ban meghaladta a 65,5 milliárd Forintot és több, mint 1,5 millió abroncsot értékesített Magyarországon. Nyugodtan kijelenthető, hogy piacvezető vállalat lett a nyíregyházi székhelyű MARSO.

Lokálpatrióta vállalatként azonban sosem felejti el, honnan indult, így minden évben támogatja a helyi sportot, kultúrát és egészségügyet vagy akár civil szervezeteket is. MARSO Tenisz Centrum néven a Városi Stadionban található tenisz sportlétesítményt üzemelteti és felelősséget vállal a tenisz sport utánpótlás gondozásáért. 2024-ben két, egyenként 15.000 dollár összdíjazású ITF tenisz versenyt is lebonyolított a városban a MARSO Tenisz Centrum, amelynek köszönhetően több száz külföldi teniszező érkezett a vármegyeszékhelyre és a teniszkedvelők izgalmas mérkőzéseket láthattak. A MARSO Tenisz Centrum Egyesület kézilabda-szakosztályán keresztül pedig egy speciális kézilabdacsapatot is versenyeztetnek, melyben értelmi fogyatékossággal élő gyerekek épekkel kézilabdáznak együtt. Jelentős támogatója a Móricz Zsigmond Színháznak és a Vidor fesztiválnak és rendszeresen támogatja a Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Kórházak és Egyetemi Oktató Kórházat is.

pályázati logó