Business Superbrands díjas a MARSO


„Hisszük, hogy a minősítés, amelyet márkánk elnyert, nem csak biztonságot, de garanciát is nyújt vásárlóinknak, partnereinknek mindennapi választásukhoz. A díj olyan pozitív visszajelzés brandünkről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat” – mondta Somlai Sándor, a cég ügyvezető igazgatója. A díjat odaítélő zsűri ugyanis az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják az adott márka eddigi sikerességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, hiszen sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet az elismerésre.

Somlai Sándor szerint a díj, a MARSO-val kapcsolatban álló, több mint ezer üzleti partner magas szintű, hosszú távra tervező, kölcsönös elégedettségen alapuló kiszolgálásának köszönhető. „A MARSO egyik legnagyobb erénye – s Európában sem igazán találnánk ilyen volumenben dolgozó abroncskereskedelmi céget –, hogy a piac minden termékkihívásának meg tud felelni. Folyamatosan 150 000–200 000 darabos abroncskészletet raktározunk, ami az ország minden részéről egyszerűen, gyorsan hozzáférhető, árbevételünk pedig minden évben meghaladja a 10 milliárd forintot”. Az ügyvezető szerint a kezdetektől arra törekedtek, hogy hiteles, megbízható és árak tekintetében is kiszámítható partnerei legyenek viszonteladóiknak, üzleti megrendelőiknek. A cél az, hogy a jövőben a minőségi, biztonságot nyújtó szolgáltatás a fogyasztók minden rétegére kiterjedjen, ezért országszerte 12 településen, 16 telephelyen, modern szervizkörülmények között, gumiabroncs-értékesítésen és -szerelésen túl, már gyorsszervizzel és egyéb autódiagnosztikai szolgáltatásokkal is várják a vásárlókat.   
Wiszkidenszky András, a Superbrands Magyarország igazgatója szerint Magyarországon számos olyan piaci szereplőt találunk, akik világszínvonalú szolgáltatást nyújtanak vásárlóiknak. „A Superbrands elismeréssel az a célunk, hogy ezek a márkák példaként szolgáljanak a fiatalabb, esetleg kevésbé sikeres, fejlődni vágyó brandek számára is. A Superbrands Bizottság kiemelt szempontként veszi figyelembe a márkaépítés sikerességét az évente odaítélt védjegyek viselőinek kiválasztásánál. Gratulálunk az idei év legsikeresebbjeinek!”


Több mint másfél évtizeddel ezelőtt marketinggel és kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek köre indította útjára a Nemzetközi Superbrands programot Nagy-Britanniában, ma már 5 földrész 87 országában jelent különleges minősítést ez az elismerés. A Magyarországon hét éve működő program mellett 2008-ban először indult el a nemzetközi piacon már évek óta meghatározó Business Superbrands program. Ez az üzleti szektor márkáinak legkiválóbbjait mutatja be, azaz olyan magyarországi cégeket, illetve márkákat, amelyek elsősorban nem fogyasztókat, hanem vállalkozásokat, szervezeteket szolgálnak ki. A tizenöt tagú bizottság elé kerülő, mintegy 3000 márkát/céget tartalmazó lista a Dun & Bradstreet adatbázisa alapján, továbbá a legjelentősebb hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével jött létre.
,
Idén hetedik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands díjakat. Az elismerés megmutatja, mely márkák szolgálhatnak példaként azon hazai piaci szereplők számára, amelyek fejlődni és tanulni szeretnének a jövőben a márkaépítés tekintetében. A huszonegy éve gumiabroncs-kereskedelemmel foglalkozó MARSO Kft.-t érdemesnek találták arra, hogy megkapja a Business Superbrands 2011 elismerést.

pályázati logó