A világ első nem szegecselt téli gumiabroncsa, szegecsekkel!

Az egyedülálló szegecselt technológia segítségével a szegecsek akkor lépnek akcióba, amikor szükség van rájuk.
A vezetőnek lehetősége van választani a szegecselt és nem szegecselt állapot között az adott útviszonyoknak megfelelően. Száraz és stabil téli időjárási körülmények között a szegecsek használata felesleges, de jeges útón aktiválhatóak és extra biztonságot nyújtanak. A szegecsek egyszerre vezérelhetőek mind a négy gumiabroncson. A szegecs teste beágyazva marad a gumiabroncsban és csak a középen lévő erős fém tű mozgatható.



A szegecselt és nem szegecselt téli gumiabroncs előnyeit ötvözte a Nokian Tyres.

„Ez az új koncepció abroncs egy csodálatos technológiai megoldás. Az egyedülálló szegecselt technológia mindenki számára elérhetővé válhat egy nap.” - mondta Matti Morri a Nokian Tyres műszaki menedzsere. „Mint a téli gumiabroncs úttörői, megmutatjuk, hogyan lehet ötvözni a szegecselt és nem szegecselt gumiabroncsok előnyeit.” A Nokian Tyres 1934 -ben fejlesztette és gyártotta le az első olyan téli gumit, ami megfelelt az északi jeges utaknak. 2 évvel később a mérnökök egy új fejlesztéssel a Nokian Snow-Hakkapeliitta –val álltak elő, ami kifejezetten személygépjárművekre lett szabva, hogy megküzdjenek a csúszós téli utakkal. Manapság a Nokian Hakkapeliitta egyike a világ legismertebb téli gumi márkáinak.

Sajnos jelenleg még nem kapható a koncepció gumiabroncsból, de addig is tekintse meg Nokian téli gumi kínálatunkat!

A Nokian WR téli gumiabroncs kifejezetten az európai időjárásra és autópályákra lett optimalizálva, számos tesztet és elismerést nyert el.
,
A téli gumi 80. évfordulójára a Nokian Tyres bemutatja a világ első nem szegecselt téli gumiabroncsát, szegecsekkel. Ezzel a forradalmian új koncepcióval és az egyedülálló szegecselt technológiával a gumiabroncs egy csipetnyi betekintést nyújt a jövőbe. A jobb tapadás érdekében a vezető aktiválhatja a szegecseket, amennyiben már nincs rá szükség visszahúzódnak a gumiabroncsba.
pályázati logó