Munkahelyi képzések támogatása a MARSO-ALFÖLD Kft munkavállalói számára
-
Projekt címe: Munkahelyi képzések támogatása a MARSO-ALFÖLD Kft
munkavállalói számára -
Kedvezményezett neve: MARSO-ALFÖLD Gumiabroncs és
Gépjárműalkatrész Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság - Szerződött támogatás összege: 4 007 348 Ft
- A feltételesen vissza nem térítendő támogatás mértéke: 100%
Projekt tartalma:
A pályázat célja: A projektünk keretében munkavállalóink képzése valósul meg. 2 képzést veszünk igénybe.
- Projekt befejezése: 2019.10.31.
- Projekt azonosító száma: GINOP-6.1.6-17-2018-00569
A projekt tartalmának bemutatása, képzések részletezése:
A meglévő humán erőforrás, a munkavállalók korosztályi sajátossága miatt, nem rendelkezik a megfelelő szintű digitális kompetenciákkal. Ennek fejlesztése lenne a projekt egyik fő célja, a másik a kommunikáció fejlesztése. Ezen célkitűzések voltak azok a szempontok, amelyek miatt a pályázatban szereplő két képzésre esett a választás.
IKT-használathoz kapcsolódó, vállalati digitalizációt támogató képzések bemutatása: Az Infokommunikációs képességek fejlesztése során a képzésben résztvevők képesek lesznek használni vállalati infokommunikációs eszközeiket, szoftvereiket és azok grafikus felületeit. Elsajátítják a mindennapokban szükséges hálózati ismereteket, megismeri a kommunikációs programok fajtáit, működési elvüket. Az Infokommunikációs képességek fejlesztése képzésben mind a szerelő, mind pedig a szellemi munkát végző kollégák részesülnek. A képzés célja a hiányos alap informatikai tudásuk megfelelő szintre hozása. A képzés segítségével, ezek a hiányosságok pótolhatók, mely révén hatékonyabb, gyorsabb és precízebb munkavégzés várható.
A Kommunikáció és értékteremtés alapképzés képzésben mind a szerelő, mind pedig a szellemi munkát végző kollégák részesülnek. A képzés célja, hogy a résztvevők könnyebben, hatékonyabban tudjanak kommunikálni, amely segíti őket a munkájukban és a mindennapjaikban. A résztvevők képesek legyenek feltérképezni saját erősségeiket, gyengeségeiket, hogy az erősségeiket még jobban kihasználhassák, a gyengeségeiket pedig mérsékelni tudják. Képesek legyenek továbbá a kommunikációt az értékteremtő folyamatokban hatékonyabban használni.